FAQ

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Nie ste si istí nákupom, objednaním tovaru alebo podaním sťažnosti? Prečítajte si najčastejšie kladené otázky. Ak tu nenájdete odpoveď, neváhajte nás kontaktovať! Radi vám odpovieme na vaše otázky.

 

1) NEDOSTAL SOM E-MAIL S POTVRDENÍM OBJEDNÁVKY. AKO POSTUPOVAŤ?

Ak si nie ste istí, či bola vaša objednávka prijatá naším systémom, neváhajte nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 944 059 379, alebo e-mailom na adresu info@traumapet.sk. Sme vám k dispozícii od pondelka do piatku od 8:00 do 15:00 a v stredu od 9:30 do 16:30. Všeobecne však platí, že ak ste nedostali potvrdzujúci e-mail, objednávka nebola v našom systéme zaznamenaná... Zavolajte.

 

2) AK SI OBJEDNÁM TOVAR CEZ INTERNETOVÝ OBCHOD, MÔŽEM SI HO VYZDVIHNÚŤ OSOBNE?

Nie, v súčasnosti nie je možné vyzdvihnúť si objednané produkty osobne.

 

3) MÔŽEM SI KÚPIŤ TOVAR NA MIESTE BEZ TOHO, ABY SOM SI HO OBJEDNAL CEZ E-SHOP?

Nie, v súčasnosti nie je možné vyzdvihnúť si objednané produkty osobne.

 

4) AKO MÔŽEM ZRUŠIŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

Odoslaním objednávky sa zaväzujete k odberu objednaného tovaru. Ak sa rozhodnete zrušiť už zadanú objednávku, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom na adresu info@traumapet.sk. Objednávky vybavujeme rýchlo, preto je pre nás dôležité, aby ste nás o tejto skutočnosti informovali čo najskôr. Na uvedenom čísle sme vám k dispozícii od pondelka do piatka od 8:00 do 15:00, okrem stredy - od 9:30 do 16:30. Ak objednávate mimo týchto hodín (napríklad večer alebo cez víkend), kontaktujte nás nasledujúci pracovný deň ráno.

 

5) AKO MI DORUČÍTE TOVAR?

Tovar zasielame prostredníctvom prepravcu PACKETA (ZÁSIELKOVŇA).

Objednávky zasielame ako balík. Dodacia lehota je zvyčajne 1 - 3 pracovné dni od odovzdania zásielky dopravcovi.

 

6) KOĽKO SI ÚČTUJETE ZA DOPRAVU/POŠTOVNÉ/DOBIERKU?

Objednávka tovaru v hodnote nad 39,00 EUR je bez poštovného a dopravy -zdarma. Pri objednávkach do 38,99 EUR je poštovné účtované nasledovne:

- pri doručení do Z-point (výdajné miesto Packety/Zásielkovne) balík do hmotnosti 5 kg - 2,80 EUR.

- pri doručení PACKETA HOME (na adresu) - 4,50 EUR

Dobierka je zdarma.

Úhrada platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány je bez poplatku.

 

7) AKO ZAPLATIŤ ZA OBJEDNANÝ TOVAR?

Platbu za tovar je možné realizovať prostredníctvom platobnej brány - kartou online alebo na dobierku

 

8) NEMAL SOM ČAS VYZDVIHNÚŤ SI BALÍK. BOL NÁSLEDNE ODOSLANÝ SPÄŤ ODOSIELATEĽOVI. POŠLETE MI TOVAR ZNOVA?

Po odoslaní objednaného tovaru od nás vždy dostanete informačný e-mail s informáciou o predbežnom termíne doručenia na uvedenú adresu, prípadne na výdajné miesto. Ak sa vám nepodarí zásielku vyzdvihnúť a vráti sa späť odosielateľovi, radi vám ju pošleme znova. O tejto skutočnosti nás však musíte informovať. Bezodkladne nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 944 059 379, alebo e-mailom na adresu info@traumapet.sk. Spoločne sa dohodneme na ďalšom postupe a potvrdíme opätovné odoslanie. V tomto prípade sa však účtuje nový poštový poplatok, t. j. suma za opätovné doručenie balíka.
 

9) POSIELATE OBJEDNÁVKY AJ DO ČESKEJ REPUBLIKY??

Výrobky do Českej republiky objednávajte na adrese www.traumapet.cz.

 

10) AKO ZISTÍM, ČI JE POLOŽKA NA SKLADE?

Informácie o dostupnosti tovaru sú zobrazené v zozname produktov aj v podrobnostiach o produkte. Ak je výrobok na sklade, slovo "na sklade" je zvýraznené zelenou farbou vedľa dostupnosti. Informácie sa pravidelne aktualizujú.

11) AKO DLHO VÁM BUDE TRVAŤ DODANIE TOVARU, KTORÝ JE NA SKLADE V INTERNETOVOM OBCHODE?

Prijaté objednávky odosielame okamžite (ak je to možné), do 1-3 dní. Ak z vážneho dôvodu nebude možné tovar odoslať do 10 dní od prijatia objednávky, budeme vás o tom včas informovať.

 

12) KEDY MÔŽEM OČAKÁVAŤ TOVAR, KTORÝ NIE JE NA SKLADE?

Naše zásoby priebežne dopĺňame. Preto sú dodacie lehoty vypredaného tovaru v priebehu niekoľkých dní. Ak máte záujem o tovar, ktorý momentálne nie je na sklade, počkajte a sledujte stránky nášho e-shopu, kde sa včas dozviete, že tovar je opäť na sklade.

 

13) ČO ZNAMENÁ, ŽE TOVAR JE V INTERNETOVOM OBCHODE NA SKLADE?

Ak máme dostupnosť tovaru na sklade, znamená to, že tovar máme fyzicky na sklade a je pripravený na takmer okamžitú expedíciu.

 

15) ČO MÁM UROBIŤ, AK CHCEM TOVAR REKLAMOVAŤ?

Sťažnosti sa vybavujú v súlade s platnými slovenskými zákonmi. Zákonná lehota na vybavenie sťažností je 30 dní. Vzhľadom na minimálne množstvo reklamovaného tovaru riešime reklamácie takmer okamžite, vo väčšine prípadov výmenou chybného tovaru za nový. Reklamovaný tovar zašlite na adresu ToS, s.r.o., Pivničná 1049/49 94657 Svätý Peter a do obálky vložte formulár, v ktorom uvediete dôvod reklamácie a číslo daňového dokladu (faktúry), ktorým bol tovar dodaný. Vašou sťažnosťou sa budeme zaoberať bezodkladne.

 

16) DOSTAL SOM TOVAR, KTORÝ SOM SI NEOBJEDNAL. AKO MÁM POSTUPOVAŤ?

Ak vám z dôvodu našej chyby zašleme iný tovar, bezodkladne nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 944 059 379, alebo e-mailom na adresu info@traumapet.sk. Spoločne sa dohodneme na ďalšom postupe a čo najskôr zabezpečíme výmenu tovaru. Ak dôjde ku chybe na našej strane, k novému tovaru pribalíme darček ako ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti v minimálnej výške poštovného za chybne zaslaný vrátený tovar.

 

17) OBJEDNANÝ TOVAR MI NEVYHOVUJE. MÔŽEM HO VRÁTIŤ ALEBO VYMENIŤ? AKO MÁM POSTUPOVAŤ?

Áno, máte právo vrátiť nepoužitý tovar do 14 dní alebo požiadať o výmenu. Popíšte závadu a dôvod, prečo chcete tovar reklamovať, priložte číslo faktúry a vašu úplnú poštovú adresu, na ktorú vám zašleme nový tovar, alebo číslo účtu na vrátenie sumy za tovar uznanej v reklamácii. Nezabudnite poslať aj reklamovaný tovar. Potom všetko pošlite na adresu ToS, s.r.o., Pivničná 1049/49 94657 Svätý Peter tel. +421 944 059 379. Hneď po prijatí vášho balíka vám okamžite pošleme požadovaný tovar alebo vrátime peniaze na uvedené číslo účtu.

 

18) TOVAR SOM POSLAL NA REKLAMÁCIU POŠTOU. MÔŽETE POTVRDIŤ PRIJATIE ZÁSIELKY?

Tovar na reklamáciu by sa mal posielať najlepšie doporučene. Ak sa chcete uistiť, že odoslaný tovar prišiel v poriadku, kontaktujte nás e-mailom na adresu info@traumapet.sk. Radi vám poskytneme tieto informácie a potvrdíme prijatie tovaru.

 

19) ČO MUSÍ OBSAHOVAŤ ZÁSIELKA, KTORÚ POSIELAM NA REKLAMÁCIU?

Zásielka musí obsahovať reklamovaný tovar, opísanú závadu a dôvod, prečo chcete tovar reklamovať, číslo faktúry a vašu úplnú poštovú adresu, na ktorú vám zašleme nový tovar, alebo číslo účtu na úhradu sumy za tovar prijatý na reklamáciu.

 

20) AKÚ ZÁRUKU POSKYTUJETE NA SVOJ TOVAR?

Na všetok náš tovar poskytujeme štandardnú záruku do konca dátumu exspirácie uvedeného na obale. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie spôsobené používaním.